www.yuryev-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Неділя, 22 липня 2018 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Юр’ївський район >> Підсумки роботи зі зверненнями громадян
І квартал 2015 року
Версія для друку Написати листа
Інформація

про хід виконання у І кварталі 2015 року Указу Президента України
від 7 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”

Протягом І кварталу 2015 року райдержадміністрацією здійснювалися системні заходи щодо безумовного виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, інших законодавчих та нормативно-правових актів стосовно роботи зі зверненнями громадян.

Районна державна адміністрація постійно вживає заходи спрямовані на вдосконалення організаційно-практичної роботи із зверненнями громадян, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження. В районі склалася певна система роботи, якою створено необхідні умови для практичної реалізації громадянами наданого конституцією права на звернення. Постійно удосконалюється порядок та підвищується ефективність проведення особистого прийому громадян керівним складом органів місцевої влади.
Опрацювання звернень громадян є важливим засобом вивчення громадської думки, підвищення активності населення у вирішенні проблем місцевого значення, тому даному напрямку роботи у райдержадміністрації приділяється особлива увага. Проводиться вона системно за напрямками: особистий прийом громадян керівництвом райдержадміністрації, опрацювання письмових звернень громадян, звернень, які надійшли до державної установи „Урядовий контактний центр”, контакт-центру „Гаряча лінія голови облдержадміністрації” та на „гарячу” телефонну лінію голови райдержадміністрації.
Аналіз звернень громадян свідчить про те, що у порівнянні з І кварталом 2014 року зменшилась кількість звернень, що надійшли до райдержадміністрації.
Загальна кількість звернень, що надійшли на адресу райдержадміністрації у І кварталі 2015 року становить 34 звернення, що на 24 звернення менше ніж за аналогічний період 2014 року (58).
За І квартал 2015 року до районної державної адміністрації надійшло 6 письмових звернення, що на 3 звернення більше в порівнянні з аналогічним періодом 2014 року (2 звернення). Порушених питань - 5.
В письмових зверненнях громадянами порушувались питання:
Аграрної політики і земельних відносин - 3
Робота банківської системи - 1
Комунальне господарство - 1
Від органів державної влади України вищого рівня на розгляд та виконання надійшло 19 доручення на звернення.
При розгляді звернень найменш соціально-захищених верств населення вишукуються всі можливості для вирішення їх проблем, зокрема, інвалідів, ветеранів війни, багатодітних сімей, одиноких матерів, пенсіонерів. Оперативно вирішувалися питання призначення одноразової допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами, при народжені дитини та допомога на дітей, які перебувають під опікою, малозабезпеченим громадянам, субсидії.
Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей, та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки надійшло 4 звернення (в 2014 році – 11). Основні питання, які були порушені даною категорією - це надання матеріальної допомоги, отримання роз’яснень з питань оформлення соціальних виплат, компенсацій за плату комунальних послуг та нарахування субсидії.
Від вимушених переселенців із зони проведення АТО до райдержадміністрації надійшло 8 звернень, порушених питань – 10. Основними порушеними питаннями було – надання матеріальної допомоги.
Особлива увага приділяється здійсненню особистих прийомів громадян посадовими особами райдержадміністрації. Прийом громадян керівництвом райдержадміністрації проводиться згідно з графіком особистого прийому, який затверджений розпорядженням голови райдержадміністрації від 29.12.2014 року № Р-486/01-08/14 (зі змінами) “Про затвердження графіка проведення особистого прийому громадян посадовими особами Юр’ївської районної державної адміністрації на 2015 рік” затверджено графік особистого прийому громадян на 2015 рік, який оприлюднено через міжрайонну газету „Рідний край” та розміщено на веб-сайті райдержадміністрації.
На особистому прийомі до голови райдержадміністрації та його заступників звернулося 28 громадянин, порушених питань – 28.
Зверталися громадяни з таких питань :
Аграрної політики - 8(28,8 %)
Соціального захисту – 7 (25%)
Сімя,діти, гендерна рівність ,молодь,спорт 3 (10,8%)
Комунального господарства -4 (14,4 %)
Житлова політика – 2(7%)
Транспорту і зв’язку - 2 (7%)
Економічна,цінова політика 1 (3,5%)
Освіта,науково-технічна ,інноваційна діяльність 1 (3,5%)
За результатами аналізу можна зазначити, що найгострішими залишаються проблеми з питань аграрної політики і земельних відносин (8 звернень або 28,8%).
З метою попередження надходжень звернень громадян до вищестоящих органів влади головою райдержадміністрації та його заступниками здійснюються особисті прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.
Для забезпечення кваліфікованого роз’яснення питань, порушених громадянами на виїзних прийомах залучаються керівники структурних підрозділів райдержадміністрації.
За І квартал 2015 року проведено 6 виїзний прийомів громадян в Шандрівській, Вербуватівській, Варварівській, Новов’язівській, Новоіванівській сільських радах.
Проведення виїзних прийомів керівництвом райдержадміністрації за місцем праці та проживання громадян дозволяє отримувати інформацію з перших рук, на місці знайомитись зі станом справ та вирішувати нагальні питання.
З метою надання безоплатної допомоги громадянам на території району працюють громадські приймальні: в районному управлінні юстиції, управлінні Пенсійного фонду України в Юр’ївському районі.
У відділі реєстрації актів цивільного стану Юр’ївського районного управління юстиції створено консультпункт, в якому надається безкоштовна консультація громадянам з питань реєстрації актів цивільного стану.
Слід зазначити, що більшість звернень вирішуються позитивно, надаються роз’яснення. Питання, які не вдалося вирішити перебувають на контролі у керівництва райдержадміністрації.
В райдержадміністрації працює громадська приймальня (щовівторка з 8.00 - 12.00) за адресою смт Юр’ївка, вул. Леніна 67, на першому поверсі (зал засідань райдержадміністрації).
З метою надання в оперативному режимі роз’яснень громадянам з важливих питань життєдіяльності налагоджено систему проведення гарячої телефонної лінії в райдержадміністрації. За І квартал 2015 року надійшло 4 телефонних дзвінка від громадян.
Щокварталу забезпечується оприлюднення аналітичної інформації про підсумки роботи зі зверненнями громадян на веб-сайті райдержадміністрації та в міжрайонній газеті “Рідний край”. Крім того, інформація з питань реалізації громадянами права на звернення розміщена на І поверсі райдержадміністрації, в доступному для вільного огляду місці. Завдяки встановленим сенсорним інформаційним кіоскам відвідувачі мають можливість залишити електронне звернення до керівництва облдержадміністрації.
При райдержадміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, засідання якої проходить щомісячно, рішення за підсумками обговорення питань оформлюються відповідними протоколами. Протягом І кварталу 2015 року було проведено 3 засідання.
В цілому діяльність райдержадміністрації спрямована на об’єктивний, всебічний і своєчасний розгляд звернень.
Відділом персоналу, по роботі зі зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації апарату райдержадміністрації проводиться щоденний електронний моніторинг звернень громадян в райдержадміністрації, який дає можливість всебічно проаналізувати всі звернення, виявити актуальні проблемні питання мешканців району та вживати оперативних заходів щодо їх вирішення.
Отже, підсумки роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2015 року свідчать про її системність та результативність, проте потребує підвищення рівень її ефективності та спрямування зусиль структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних та районних організацій на викорінення поверхового вивчення питань, порушених заявниками; упередження фактів формального підходу при опрацюванні звернень громадян; забезпечення відкритості та доступності для реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення, особистий прийом та вирішення порушених громадянами питань відповідно до вимог чинного законодавства України.



Керівник апарату
райдержадміністрації с.в.довгопол



Начальник відділу персоналу,
по роботі зі зверненнями
громадян та забезпечення доступу
до публічної інформації
апарату райдержадміністрації Г.Г.ТИЩЕНКО

Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор