Юр’ївський район
www.yuryev-rn.dp.gov.ua


Інформація

про хід виконання у ІІІ кварталі 2015 року Указу Президента України
від 7 лютого 2008 року 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування

Протягом ІІІ кварталу 2015 року райдержадміністрацією здійснювалися системні заходи щодо безумовного виконання вимог Закону УкраїниПро звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року 109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, інших законодавчих та нормативно-правових актів стосовно роботи зі зверненнями громадян.

Районна державна адміністрація постійно вживає заходи спрямовані на вдосконалення організаційнопрактичної роботи із зверненнями громадян, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження. В районі склалася певна система роботи, якою створено необхідні умови для практичної реалізації громадянами наданого конституцією права на звернення. Постійно удосконалюється порядок та підвищується ефективність проведення особистого прийому громадян керівним складом органів місцевої влади.
Опрацювання звернень громадян є важливим засобом вивчення громадської думки, підвищення активності населення у вирішенні проблем місцевого значення, тому даному напрямку роботи у райдержадміністрації приділяється особлива увага. Проводиться вона системно за напрямками: особистий прийом громадян керівництвом райдержадміністрації, опрацювання письмових звернень громадян, звернень, які надійшли до державної установиУрядовий контактний центр”, контактцентруГаряча лінія голови облдержадміністраціїта нагарячутелефонну лінію голови райдержадміністрації.
Аналіз звернень громадян свідчить про те, що у порівнянні з ІІІ кварталом 2014 року дещо збільшилась кількість звернень, що надійшли до райдержадміністрації.
Загальна кількість звернень, що надійшли на адресу райдержадміністрації у ІІІ кварталі 2015 року становить 61 звернення, що на 3 звернення більше ніж за аналогічний період 2014 року (58).
За ІІІ квартал 2015 року до районної державної адміністрації надійшло 6 письмових звернення, що на 2 звернення менше в порівнянні з аналогічним періодом 2014 року (8 звернення). Порушених питань - 6.
В письмових зверненнях громадянами порушувались питання:
Соціальний захист населення - 3
Екологія - 1
Комунальне господарство - 1
Діяльність органів виконавчої влади - 1
Від органів державної влади України вищого рівня на розгляд та виконання надійшло 33 доручення на звернення.
При розгляді звернень найменш соціально-захищених верств населення вишукуються всі можливості для вирішення їх проблем, зокрема, інвалідів, ветеранів війни, багатодітних сімей, одиноких матерів, пенсіонерів. Оперативно вирішувалися питання призначення одноразової допомоги у звязку з вагітністю та пологами, при народжені дитини та допомога на дітей, які перебувають під опікою, малозабезпеченим громадянам, субсидії.
Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей, та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки надійшло 3 звернення (в 2014 році – 11). Основні питання, які були порушені даною категорією - це надання матеріальної допомоги, отримання розяснень з питань оформлення соціальних виплат, компенсацій за плату комунальних послуг та нарахування субсидії.
Особлива увага приділяється здійсненню особистих прийомів громадян посадовими особами райдержадміністрації. Прийом громадян керівництвом райдержадміністрації проводиться згідно з графіком особистого прийому, який затверджений розпорядженням голови райдержадміністрації від 29.12.2014 року Р-486/01-08/14 (зі змінами) “Про затвердження графіка проведення особистого прийому громадян посадовими особами Юрївської районної державної адміністрації на 2015 рікзатверджено графік особистого прийому громадян на 2015 рік, який оприлюднено через міжрайонну газетуРідний крайта розміщено на веб-сайті райдержадміністрації.
На особистому прийомі до голови райдержадміністрації та його заступників звернулось 20 громадян, порушених питань – 20.
Зверталися громадяни з таких питань:
Соціального захисту – 2 (10%)
Комунального господарства - 8 (40 %)
Охорона здоровя – 2 (10%)
Аграрна політика та земельні відносини – 7 (35%)
Інші питання – 1 (5%)
За результатами аналізу можна зазначити, що найгострішими залишаються проблеми комунального господарства (8 звернень або 40%).
З метою попередження надходжень звернень громадян до вищестоящих органів влади головою райдержадміністрації та його заступниками здійснюються особисті прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.
Для забезпечення кваліфікованого розяснення питань, порушених громадянами на виїзних прийомах залучаються керівники структурних підрозділів райдержадміністрації.
За ІІІ квартал 2015 року проведено 11 виїзний прийомів громадян в Вербуватівській, Варварівській, Нововязівській, Новоіванівській, Жемчужненській, Чернявщинській, Олександрівській, Преображенській, Чаплинській, Олексіївській сільських радах та в Юрївській селищній раді.
Проведення виїзних прийомів керівництвом райдержадміністрації за місцем праці та проживання громадян дозволяє отримувати інформацію з перших рук, на місці знайомитись зі станом справ та вирішувати нагальні питання.
З метою надання безоплатної допомоги громадянам на території району працюють громадські приймальні: в районному управлінні юстиції, управлінні Пенсійного фонду України в Юрївському районі.
У відділі реєстрації актів цивільного стану Юрївського районного управління юстиції створено консультпункт, в якому надається безкоштовна консультація громадянам з питань реєстрації актів цивільного стану.
Слід зазначити, що більшість звернень вирішуються позитивно, надаються розяснення. Питання, які не вдалося вирішити перебувають на контролі у керівництва райдержадміністрації.
В райдержадміністрації працює громадська приймальня (щопонеділка та щосереди з 8.00 - 12.00) за адресою смт Юрївка, вул. Леніна 67, на першому поверсі (зал засідань райдержадміністрації).
З метою надання в оперативному режимі розяснень громадянам з важливих питань життєдіяльності налагоджено систему проведення гарячої телефонної лінії в райдержадміністрації. За ІІІ квартал 2015 року надійшло 2 телефонних дзвінка від громадян.
Щокварталу забезпечується оприлюднення аналітичної інформації про підсумки роботи зі зверненнями громадян на веб-сайті райдержадміністрації та в міжрайонній газетіРідний край”. Крім того, інформація з питань реалізації громадянами права на звернення розміщена на І поверсі райдержадміністрації, в доступному для вільного огляду місці.
При райдержадміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, засідання якої проходить щомісячно, рішення за підсумками обговорення питань оформлюються відповідними протоколами. Протягом ІІІ кварталу 2015 року було проведено 3 засідання.
В цілому діяльність райдержадміністрації спрямована на обєктивний, всебічний і своєчасний розгляд звернень.
Відділом персоналу, по роботі зі зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації апарату райдержадміністрації проводиться щоденний електронний моніторинг звернень громадян в райдержадміністрації, який дає можливість всебічно проаналізувати всі звернення, виявити актуальні проблемні питання мешканців району та вживати оперативних заходів щодо їх вирішення.
Отже, підсумки роботи зі зверненнями громадян за ІІІ квартал 2015 року свідчать про її системність та результативність.