Юр’ївський район
www.yuryev-rn.dp.gov.ua



Шановні жителі Юр’ївського району!

Доводимо до Вашого відома, що взаємовідносини між громадянами (далі – споживачі) та енергопостачальною організацією регулюються Правилами користування електричною енергією для населення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.1999 №1357 зі змінами та доповненнями та іншими нормативно-правовими актами.
Установа ПАТ „ДТЕК ДНІПРООБЛЕНЕРГО” повідомляє, що в рахунках за електроенергію добавлений новий рядок - „Очікуване нарахування”. Ця сума аналогічна нарахуванням попереднього місяця. Вона передбачає можливість клієнтам зробити попередню оплату за електроенергію на поточний місяць. Загальна сума до оплати називається „Всього до сплати”. В цій сумі будуть враховані поточні нарахування за місць, оплати, субсидії, а також очікуване нарахування. Сплачуючи такий вид рахунку, клієнт буде впевнений, що його домоволодіння не відключать від електропостачання у випадку, якщо в наступному місяці у нього не буде можливості внести оплату у встановлені строки. Тим, самим можна убезпечити себе від непередбаченого відключення і додаткових затрат на врегулювання питання боргу за електроенергію. Оплата цієї суми не є обов’язковою, вона рекомендована. Цей платіж – додатковий крок компанії назустріч клієнтам, які через часті відрядження, непостійне проживання за даною адресою, відпустки і тому подібне не можуть здійснювати оплати щомісячно.
На сьогоднішній день клієнт самостійно може керувати своїми розрахунками передаючи показники приладу обліку на кожне перше число місяця через Інтернет-сервіс, SMS-сервіс, колл-центр або звернувшись до відділення Павлоградського ЦОК в смт Юр’ївка по вулиці Енергетиків 1.
Консультацію по будь-якому питанню з користування електричною енергією Ви можете отримати за телефоном 0-800-500-444 (безкоштовно, цілодобово).
За допомогою Інтернет-сервісу „Особистий кабінет побутового клієнта” (на офіційному сайті ПАТ „ДТЕК ДНІПРООБЛЕНЕРГО” http://doe.com.ua) Ви маєте можливість сформувати та направити постачальнику послуг електронне звернення з особової картки. Кваліфіковані фахівці оперативно підготують аргументовану відповідь або консультацію, допоможуть вирішити спірну або проблемну ситуацію відповідно до чинного законодавства.
У своїй щоденній роботі компанія постійно прагне реалізувати прості та зручні сервіси своїм клієнтам. Поряд с паперовими рахунками за електроенергію, завжди актуальна та корисна інформація про розрахунки за електроенергію є в „Особистому кабінету побутового клієнта” (на офіційному сайті ПАТ „ДТЕК ДНІПРООБЛЕНЕРГО” http://doe.com.ua), у безкоштовному мобільному додатку Energi24, у SMS повідомленнях та електронних листах компанії.


Відділ містобудування, архітектури
та житлово-комунального господарства
Юр’ївської райдержадміністрації