www.yuryev-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Неділя, 20 січня 2019 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Юр’ївський район >> Новини
Про втрату чинності розпорядження голови Юр’вської районної державної адміністрації від 26 листопада 2014 року № Р-440/01-08/14
Версія для друку Написати листа
ЮР’ЇВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
голови районної державної адміністрації



Про втрату чинності
розпорядження голови
Юр’вської районної
державної адміністрації
від 26 листопада 2014 року
№ Р-440/01-08/14

Керуючись статтею 6 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”, Законом України “Про адміністративні послуги”, з метою приведення нормативно-правових актів у відповідність до вимог чинного законодавства України:

1. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження голови Юр’ївської районної державної адміністрації від 26 листопада 2014 року № Р-440/01-08/14 “Про затвердження Положення та Регламенту центру надання адміністративних послуг Юр’ївської районної державної адміністрації”, зареєстроване в Юр’ївському районному управлінні юстиції Дніпропетровської області 28 листопада 2014 року за № 7/236.

2. Провідному спеціалісту-юрисконсульту відділу фінансово-господарського та правового забезпечення апарату Юр’ївської районної державної адміністрації подати це розпорядження до Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області на державну реєстрацію відповідно до вимог чинного законодавства України.

3. Це розпорядження набирає чинності з дня його офіційного опублікування в друкованих засобах масової інформації.

4. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на виконувача обов’язків начальника відділу (Центру) надання адміністративних послуг Юр’ївської районної державної адміністрації Климчук Н.В., контроль залишаю за собою.


Виконувач обов’язків голови
районної державної адміністрації Н.О. СКЛЯР
ПОВІДОМЛЕННЯ
про оприлюднення проекту регуляторного акта –
проекту розпорядження голови
Юр’ївської районної державної адміністрації
“Про втрату чинності розпорядження голови Юр’ївської районної державної адміністрації від 26 листопада 2014 року № Р-440/01-08/14 ”

Юр’ївська районна державна адміністрація повідомляє про оприлюднення проекту регуляторного акта – проекту розпорядження голови Юр’ївської районної державної адміністрації “Про втрату чинності розпорядження голови Юр’ївської районної державної адміністрації від 26 листопада 2014 року Р-440/01-08/14 ” та аналізу його регуляторного впливу з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань.
Проект регуляторного акта підготовлено з метою приведення у відповідність до вимог чинного законодавства України у сфері надання адміністративних послуг документів, регламентуючих роботу центру надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП), як дієвої інституції, спрямованої на протидію корупції та забезпечення якісного обслуговування громадян і суб’єктів господарювання.
Проект розроблено на виконання та з дотриманням вимог законів України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” та “Про адміністративні послуги”, згідно з урахуванням Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03. 2004 № 308 (із змінами).

Поштова та електронна адреса розробника проекту регуляторного акта, на яку приймаються зауваження та пропозиції:
Юр’ївська районна державна адміністрація, вул. Центральна, 114, смт. Юр’ївка, Юр’ївський район, Дніпропетровська область, 51300;
e-mail: yr.cnap@ukr.net

Повна редакція зазначеного проекту регуляторного акта – проекту розпорядження та аналіз його регуляторного впливу буде розміщено для публічного обговорення на офіційному веб-сайті Юр’ївської районної державної адміністрації з 24.09.2018.

Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня оприлюднення (з 24.09.2018 по 23.10.2018) поштою або в електронній формі на вищевказані адреси.

З повним текстом проекту розпорядження голови Юр’ївської районної державної адміністрації можна ознайомитись щоденно (з 08.00 до17.00, п’ятниця: з 08.00 до 15.45, крім вихідних) за адресою: вул. Центральна, 114,
смт. Юр’ївка, Юр
ְївський район, 1 поверх, (приміщення Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації)
(тел. (056) 3551075).

Виконувач обов’язків голови
районної державної адміністрації Н.О.СКЛЯР

Климчук 51075


Аналіз регуляторного впливу
до проекту розпорядження голови Юр’ївської районної державної адміністрації
“Про втрату чинності розпорядження голови Юр’ївської районної державної адміністрації від 26 листопада 2014 року
№ Р-440/01-08/14

Даний аналіз регуляторного впливу розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” і Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року № 308 (із змінами), що визначає правові й організаційні заходи реалізації проекту розпорядження голови районної державної адміністрації “Про втрату чинності розпорядження голови Юр’ївської районної державної адміністрації від 26 листопада 2014 року № Р-440/01-08/14 ”.
І. Визначення проблеми

Відповідно до вимог статті 20 Закону України “Про адміністративні послуги” районні державні адміністрації до 01 січня 2014 року створили центри надання адміністративних послуг.
Керуючись законами України “Про місцеві державні адміністрації”, “Про адміністративні послуги” та “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, на виконання Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493/92 “Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади” (із змінами), враховуючи лист Головного управління юстиції у Дніпропетровській області від 15 серпня 2014 року № 07-53/4954 “Щодо центрів надання адміністративних послуг” та доручення голови Дніпропетровської облдержадміністрації від
27 серпня 2014 року № 07-57/0/35-14 “Про приведення нормативно-правових актів райдержадміністрацій, регламентуючих роботу центрів надання адміністративних послуг, у відповідність до вимог чинного законодавства України”, протягом 2014 року (2015 року) були розроблені та затверджені 3 види документів: Положення про центр надання адміністративних послуг Юр’ївської районної державної адміністрації (далі – ЦНАП), Регламент ЦНАП та Перелік адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП, до яких була застосована регуляторна процедура, в тому числі з обов’язковим проходженням погодження із уповноваженим органом – Державною регуляторною службою України.

Згідно з пунктами 2, 3, 4 Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731 (із змінами), відповідні розпорядження голови Юр’ївської районної державної адміністрації про затвердження вищевказаних регламентуючих документів були подані на державну реєстрацію до Юр’ївського районного управління юстиції Головного управління юстиції у Дніпропетровській області.
Проте Законом України від 10 грудня 2015 року № 888 “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг” були внесені зміни до Закону України “Про адміністративні послуги” (далі – Закон), зокрема до статті 12 Закону, згідно з якими рішення про утворення центру, про затвердження Положення про ЦНАП, а також переліку адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП, які прийняті на підставі примірного Положення про ЦНАП та з урахуванням положень частини 7 цієї статті, не є регуляторними актами у сфері господарської діяльності та не підлягають державній реєстрації.
Міністерство юстиції України у листі Дніпропетровській облдержадміністрації від 21.03.2017 № 10412/1930-0-4-17/10.1 стосовно нормативно-правових актів районних державних адміністрацій надало роз’яснення, що відповідно до пункту 16 Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731 (із змінами), у разі внесення змін, доповнень або визнання таким, що втратив чинність, акта законодавства, відповідно до якого прийнято нормативно-правовий акт, орган, що видав цей нормативно-правовий акт, зобов’язаний у місячний термін внести до нього відповідні зміни, доповнення або визнати його таким, що втратив чинність. Зміни і доповнення, внесені до нормативно-правового акта, а також рішення про втрату нормативно-правовим актом чинності, підлягають державній реєстрації в порядку, встановленим цим Положенням.
У свою чергу, позиція Державної регуляторної служби України будується на принципі абсолютної правомірності існування документів, регламентуючих роботу ЦНАП, як регуляторних актів, без визнання їх такими, що втратили чинність, згідно з вимогами Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.
Враховуючи викладене, з метою приведення у відповідність до вимог чинного законодавства України зареєстрованих територіальними органами Міністерства юстиції нормативно-правових актів Юр’ївської районної державної адміністрації, які мають відповідні погодження Державної регуляторної служби України, необхідно вжити заходів з вирішення даної ситуації, що має ознаки правової колізії, та забезпечити роботу ЦНАП за документами, що не містять ознак неузгодженості.
Найбільш оптимальним шляхом врегулювання проблеми є розробка відповідного проекту розпорядження голови Юр’ївської районної державної адміністрації щодо втрати чинності розпорядження, яким затверджені документи, регламентуючі роботу ЦНАП Юр’ївської районної державної адміністрації (Положення та Регламент), що є діючим до цього часу, з обов’язковим проходженням процедур, визначених Законом України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, та поданням цього акта на державну реєстрацію в установленому законодавством порядку.
У подальшому вжиті заходи нададуть можливість розробити та затвердити нові регламентуючі документи, зокрема Положення про ЦНАП, без проходження регуляторних процедур і проведення державної реєстрації, а також Регламент ЦНАП як регуляторний акт у сфері господарської діяльності.
Таким чином, за допомогою введення в дію вищезазначеного нормативно-правового акта передбачається виконання вимог законів України “Про адміністративні послуги” і “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.
Для вирішення окресленої проблеми неможливо використовувати ринкові механізми, тому передбачається застосування засобів державного регулювання, зокрема це питання відноситься до компетенції районної державної адміністрації відповідно до вимог чинного законодавства України.
Сфера дії визначеного регуляторного акта розповсюджується на суб’єктів звернень за отриманням адміністративних послуг (громадяни, суб’єкти господарювання), адміністраторів ЦНАП, суб’єктів надання адміністративних послуг (органи виконавчої влади та місцевого самоврядування (на основі їх узгоджених рішень), їх посадові особи, державні реєстратори, суб’єкти державної реєстрації, уповноважені відповідно до закону надавати адміністративні послуги).
Визначення основних груп (підгруп), на які впливає дане питання:

Групи (підгрупи)ТакНі
Громадяни +-
Держава (територіальні органи міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування та їх посадові особи (на основі їх узгоджених рішень), державні реєстратори, суб’єкти державної реєстрації, уповноважені відповідно до закону надавати адміністративні послуги+-
Суб’єкти господарювання, у тому числі суб’єкти малого підприємництва+-
II. Цілі державного регулювання

Метою прийняття даного регуляторного акта є вирішення проблеми, про яку йшлося у попередньому розділі.
Запропонований проект регуляторного акта спрямований на врегулювання ситуації, пов’язаної з наявністю правової колізії, насамперед, це стосується документів, регламентуючих роботу ЦНАП, та забезпечення їх приведення у відповідність до вимог чинного законодавства України.

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей
Розглянуто наступні альтернативні способи досягнення встановлених цілей:
Вид альтернативиОпис альтернативи
Альтернатива 1
Відсутність регулювання – неприйняття регуляторного акта
Неприйняття запропонованого проекту регуляторного акта призведе до порушення вимог чинного законодавства України, продовжить практику існування ситуації, коли ЦНАП працює за документами, що містять ознаки правової колізії, та ще більше заглибить проблему. Це, в свою чергу, позбавить громадян і суб’єктів господарювання можливості звертатися до ЦНАП як повністю легітимної інституції.
Альтернатива 2
Запровадження регулювання – прийняття регуляторного акта
Прийняття проекту розпорядження голови Юр’ївської районної державної адміністрації “Про втрату чинності розпорядження голови Юр’ївської районної державної адміністрації від 26 листопада 2014 року № Р-440/01-08/14 ” дозволить досягти встановленої мети – привести документи, регламентуючі роботу ЦНАП, і, власне, процес надання адміністративних послуг через адміністраторів центру, у відповідність до вимог чинного законодавства України, а також налагодити ефективне функціонування ЦНАП як дієвої легітимної інституції.
Запропонований проект побудований відповідно до вимог регулювання центрального рівня, забезпечує досягнення цілей державного регулювання.
Оцінка впливу на сферу інтересів держави
(у даному випадку – територіальні органи міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування та їх посадові особи (на основі їх узгоджених рішень), державні реєстратори, суб’єкти державної реєстрації, уповноважені відповідно до закону надавати адміністративні послуги)

Вид альтернативи
Вигоди
Витрати
Альтернатива 1
Відсутність регулювання – неприйняття регуляторного акта
- поява можливості для суб’єктів надання адміністративних послуг щодо запровадження надання адміністративних послуг безпосередньо, за місцем знаходження власних установ (приміщень), а не в ЦНАП, через відсутність повністю легітимного пакету документів, регламентуючих роботу ЦНАП (Положення і Регламент);
- можливість особистого контакту із суб’єктами звернень (громадянами і суб’єктами господарювання) під час виконання адміністративних і дозвільних процедур (у разі запровадження надання адміністративних послуг не через ЦНАП).
- порушення вимог чинного законодавства України в сфері надання адміністративних послуг;
- формування в суспільстві негативного іміджу суб’єктів надання адміністративних послуг як органів влади (посадових осіб), що не дотримуються принципів відкритості й прозорості, доступності та зручності для суб’єктів звернень тощо (в разі запровадження надання адміністративних послуг не через ЦНАП).
Альтернатива 2
Запровадження регулювання – прийняття регуляторного акта
- легітимна, конструктивна співпраця всіх учасників процесу надання адміністративних послуг у рамках роботи одного ЦНАП згідно з вимогами чинного законодавства України;
- формування й підтримка в суспільстві позитивного іміджу суб’єктів надання адміністративних послуг та ЦНАП у цілому.
- позбавлення можливості для певних суб’єктів надання адміністративних послуг надавати адміністративні послуги безпосередньо, за місцем знаходження власних установ (приміщень), а також можливості особистого контакту із суб’єктами звернень (громадянами і суб’єктами господарювання) під час виконання адміністративних і дозвільних процедур, через вжиття заходів, спрямованих на усунення правової колізії та приведення документів у відповідність до вимог чинного законодавства України.

Оцінка впливу на сферу інтересів держави
(у даному випадку – районна державна адміністрація, що утворила ЦНАП)
Вид альтернативи
Вигоди
Витрати
Альтернатива 1
Відсутність регулювання – неприйняття регуляторного акта
Відсутні.- недотримання вимог чинного законодавства України в сфері надання адміністративних послуг, що може стати прецедентом для органів державної влади, наділеними повноваженнями у сфері нагляду (контролю), вжити відповідні заходи, наприклад, скласти акт перевірки із зазначенням конкретних порушень вимог чинного законодавства України щодо нелегітимної організації діяльності ЦНАП тощо.
Альтернатива 2
Запровадження регулювання – прийняття регуляторного акта
- приведення документів, регламентуючих роботу ЦНАП, у повну відповідність до вимог чинного законодавства України у сфері надання адміністративних послуг;
- виключення ризиків наявності нелегітимних документів, що регламентують роботу ЦНАП, у разі перевірки контролюючих органів;
- забезпечення подальшої роботи ЦНАП як повністю легітимної інституції, спрямованої на задоволення потреб населення в якісних і доступних адміністративних послугах;
- формування позитивного іміджу місцевої влади, високого рівня довіри серед громадськості до політики існуючої влади
Відсутні.
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
Вид альтернативи
Вигоди
Витрати
Альтернатива 1
Відсутність регулювання – неприйняття регуляторного акта
Відсутні.- збільшення фінансових та часових витрат громадян на відвідування різних суб’єктів надання адміністративних послуг, за місцем їх безпосереднього знаходження, в разі використання ними можливості щодо запровадження надання адміністративних послуг не в ЦНАП, через відсутність повністю легітимного пакету документів, регламентуючих роботу центру (Положення і Регламент);
- незручність для громадян, недоступність до них послуг, неможливість подавати необхідні пакети документів за принципами “організаційної єдності” та “єдиного офісу” в ЦНАП (в разі запровадження надання адміністративних послуг не через ЦНАП з боку окремих суб’єктів надання адміністративних послуг);
- наявність корупційної складової під час надання адміністративних послуг з боку окремих представників суб’єктів надання адміністративних послуг (в разі запровадження надання адміністративних послуг не через ЦНАП, якщо не буде усунута правова колізія в документах).
Альтернатива 2
Запровадження регулювання – прийняття регуляторного акта
- можливість подальшого обслуговування в ЦНАП як повністю легітимній інституції з пакетом документів, що регламентують його роботу, які відповідають вимогам чинного законодавства України;
- виключення корупційної складової під час надання адміністративних послуг в ЦНАП;
- можливість у подальшому впливати на вдосконалення роботи центру та якість обслуговування через застосування інструментів громадського моніторингу й контролю, формування зауважень і пропозицій.
Відсутні.
Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання
Вид альтернативи
Вигоди
Витрати
Альтернатива 1
Відсутність регулювання – неприйняття регуляторного акта
Відсутні.- збільшення фінансових та часових витрат суб’єктів господарювання на відвідування різних суб’єктів надання адміністративних послуг, за місцем їх безпосереднього знаходження, в разі використання останніми можливості щодо запровадження надання адміністративних послуг не в ЦНАП, через відсутність повністю легітимного пакету документів, регламентуючих роботу центру (Положення і Регламент);
- незручність для суб’єктів господарювання, недоступність до них послуг, неможливість подавати необхідні пакети документів за принципами “організаційної єдності” та “єдиного офісу” в ЦНАП (в разі запровадження надання адміністративних послуг не через ЦНАП з боку окремих суб’єктів надання адміністративних послуг);
- наявність корупційної складової під час виконання адміністративних і дозвільних процедур з боку окремих представників суб’єктів надання адміністративних послуг (в разі запровадження надання адміністративних послуг не через ЦНАП, якщо не буде усунута правова колізія в документах).
Альтернатива 2
Запровадження регулювання – прийняття регуляторного акта
- можливість подальшого обслуговування в ЦНАП як повністю легітимній інституції з пакетом документів, що регламентують його роботу, які відповідають вимогам чинного законодавства України;
- виключення корупційної складової під час під час виконання адміністративних і дозвільних процедур у ЦНАП;
- можливість у подальшому впливати на вдосконалення роботи центру та якість обслуговування через застосування інструментів моніторингу й оцінки, формування зауважень і пропозицій.
Відсутні.
IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу
досягнення цілей

Оцінка ступеня досягнення визначених цілей визначається за чотирибальною системою, де:
4 – цілі прийняття регуляторного акта можуть бути досягнуті повною мірою (проблема більше існувати не буде);
3 – цілі прийняття регуляторного акта можуть бути досягнуті майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть);
2 – цілі прийняття регуляторного акта можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними);
1 – цілі прийняття регуляторного акта не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати).
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)
Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)
Коментарі щодо присвоєння відповідного бала
Альтернатива 1
Відсутність регулювання – неприйняття регуляторного акта
1
Не забезпечує належного дотримання вимог чинного законодавства України у сфері надання адміністративних послуг та не вирішує ситуацію, пов’язану з наявністю правової колізії, зокрема, що стосується документів, регламентуючих роботу ЦНАП. Проблема продовжує існувати.
Альтернатива 2
Запровадження регулювання – прийняття регуляторного акта
4
Забезпечує:
- дотримання чинного законодавства України у сфері надання адміністративних послуг шляхом приведення документів, регламентуючих роботу ЦНАП, і, власне, процесу надання адміністративних послуг, у відповідність до вимог чинного законодавства;
- усунення ознак правової колізії у документах, що регламентують роботу ЦНАП;

- прозорість, відкритість, легітимність виконання через ЦНАП усіх необхідних адміністративних і дозвільних процедур для громадян та суб’єктів господарювання;
- виключення корупційної складової при наданні адміністративних послуг.
Проблема більше існувати не буде

Рейтинг результативності
Вигоди (підсумок)
Витрати (підсумок)
Обґрунтування відповідного місця альтернативи в рейтингу
Альтернатива 1
Відсутність регулювання – неприйняття регуляторного акта
ВідсутніНе забезпечує належ-ного дотримання вимог чинного законодавства України у сфері надання адміністративних послуг, не встановлює для ЦНАП статусу повністю легітимної інституції через наявність ознак правової колізії у регламентуючих документах, містить ризики щодо порушення принципів “організаційної єдності” та “єдиного офісу” з прийому та видачі документів суб’єктам звернень (в разі запровадження надання адміністративних послуг не через ЦНАП з боку окремих суб’єктів надання адміністративних послуг, якщо не буде усунута правова колізія в документах) тощо. Цілі взагалі не будуть досягнуті.
Залишаться неви-рішеними пробле-ми: приведення документів, регламентуючих роботу ЦНАП, у відповідність до вимог чинного законодавства України у сфері надання адміністративних послуг, відпрацювання чіткого, повністю легітимного порядку взаємодії між ЦНАП та суб’єктами надання адміністративних послуг, спрямованого на задоволення потреб населення у якісних, доступних адміністративних послугах.
Альтернатива 2
Запровадження регулювання – прийняття регуляторного акта
- прийняття запропонованого проекту регуляторного акта дозволить виправити ситуацію з наявністю правової колізії у документах, регламентуючих роботу ЦНАП, у подальшому затвердити оновлені редакції Положення про ЦНАП та його Регламенту згідно з вимогами чинного законодавства України у сфері надання адміністративних послуг;
- виключення корупційної складової під час виконання адміністративних і дозвільних процедур, формування високого рівня суспільної довіри до роботи ЦНАП.
Проблема вирішена.
-Є збалансованою та найсприятливішою.
Всі встановлені цілі державного регулювання досягнуті
Рейтинг
Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи
Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного
акта
Альтернатива 1
Відсутність регулювання – неприйняття регуляторного акт
Не забезпечує належного дотримання вимог чинного законодавства України у сфері надання адміністративних послуг, не сприяє створенню зручних і доступних умов для запровадження повністю легітимного, спрощеного й зрозумілого, відкритого та прозорого порядку взаємодії всіх учасників процесу надання адміністративних послуг, не усуває ознаки правової колізії у нормативно-правових актах місцевого рівня, що регламентують роботу ЦНАП.
Проблема не вирішується. Зазначена альтернатива є неприйнятною.
Зміни до чинного законодавства України у сфері надання адміністративних послуг.
Альтернатива 2
Запровадження регулювання – прийняття регуляторного акта
Сприяє у повній мірі досягненню цілей регулювання. Зазначена альтернатива є прийнятною, оскільки новий проект регуляторного акта щодо втрати чинності розпорядження голови Юр’ївської районної державної адміністрації, яким затверджено Положення та Регламент ЦНАП, у разі прийняття дозволить виконати вимоги чинного законодавства України, усунути правову колізію у даному питанні та в подальшому затвердити оновлені редакції Положення та Регламенту ЦНАП – легітимного порядку взаємодії усіх учасників процесу надання адміністративних послуг у центрі, за встановленими й законодавчо закріпленими процедурами. Зміни до чинного законодавства України у сфері надання адміністративних послуг..
Вирішення проблеми можливе лише шляхом прийняття проекту розпорядження голови Юр’ївської районної державної адміністрації “Про втрату чинності розпорядження голови Юр’ївської районної державної адміністрації від 26 листопада 2014 року № Р-440/01-08/14 ”, за допомогою якого буде забезпечено приведення у відповідність до вимог чинного законодавства у сфері надання адміністративних послуг документів, регламентуючих роботу ЦНАП, та усунені в них ознаки правової колізії.
Перевага обраної альтернативи пов’язана із забезпеченням повного комплексу узгоджених дій всіх учасників процесу надання адміністративних послуг – адміністраторів ЦНАП, суб’єктів надання адміністративних послуг і суб’єктів звернень.

V. Механізми та заходи, що забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Вищезазначену проблему планується розв’язати шляхом затвердження розпорядження голови Юрְївської районної державної адміністрації “Про втрату чинності розпорядження голови Юр’ївської районної державної адміністрації від 26 листопада 2014 року № Р-440/01-08/14”, яке підлягає оприлюдненню в офіційному друкованому засобі масової інформації Юр’ївської районної державної адміністрації – газеті “Рідний Край” (в разі його відсутності – у місцевому друкованому засобі масової інформації), а також на офіційному веб-ресурсі районної державної адміністрації та в приміщенні ЦНАП, як це передбачено вимогами чинного законодавства України.
Запропонований спосіб досягнення цілей є оптимальним шляхом вирішення проблеми й ґрунтується на загальнообов’язковості виконання норм зазначеного розпорядження всіма учасниками правовідносин у сфері надання адміністративних послуг.
Організаційні заходи для впровадження регулювання:
- розробка проекту регуляторного акта – проекту розпорядження голови Юр’ївської районної державної адміністрації “Про втрату чинності розпорядження голови Юр’ївської районної державної адміністрації від 26 листопада 2014 року № Р-440/01-08/14”, обговорення його з усіма зацікавленими сторонами;
- оприлюднення проекту розпорядження голови Юр’ївської районної державної адміністрації “Про втрату чинності розпорядження голови Юр’ївської районної державної адміністрації від 26 листопада 2014 року № Р-440/01-08/14 ” разом з аналізом регуляторного впливу з метою отримання зауважень та пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань;
- погодження проекту розпорядження голови Юр’ївської районної державної адміністрації “Про втрату чинності розпорядження голови Юр’ївської районної державної адміністрації від 26 листопада 2014 року № Р-440/01-08/14” із уповноваженим органом – Державною регуляторною службою України;
- прийняття проекту розпорядження голови Юр’ївської районної державної адміністрації “Про втрату чинності розпорядження голови Юр’ївської районної державної адміністрації від 26 листопада 2014 року № Р-440/01-08/14”;
- оприлюднення прийнятого розпорядження у засобах масової інформації.
Запропонований механізм, спрямований на розв’язання визначеної проблеми, повністю відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, ефективності, збалансованості, передбачуваності, прозорості та врахування громадської думки.
VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні чи юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджається Юр’ївської районна державна адміністрація, здійснюватися не буде у зв’язку з втратою чинності цього акта.

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Даний проект регуляторного акта – проект розпорядження голови Юр’ївської районної державної адміністрації “Про втрату чинності розпорядження голови Юр’ївської районної державної адміністрації від 26 листопада 2014 року № Р-440/01-08/14”, як і будь-який інший нормативно-правовий акт, є загальнообов’язковим до застосування та може бути використаним протягом необмеженого терміну.
Він запроваджується без встановлення обмежень у часі, проте існує ймовірність, що на нього можуть вплинути невизначені зовнішні та внутрішні чинники, передбачити які на сьогодні не є можливим.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

З метою відстеження результативності дії цього регуляторного акта визначено наступні показники:

з/п
Показники результативності
Перший рік запровадження
За п’ять років
Кількісні
1
кількість звернень одержувачів адміністративних послуг – суб’єктів господарювання, громадян
7368
36840
2
кількість суб’єктів надання адміністративних послуг, чиї послуги надаються через ЦНАП
6
8
3
кількість наданих адміністративних послуг
3426
17130
Якісні (у бальній системі)
1
зручність отримання громадянами та суб’єктами господарювання адміністративних послуг через ЦНАП
3
3
2
рівень інформованості суб’єктів господарювання щодо державного регулювання
3
3
3
рівень обслуговування громадян та суб’єктів господарювання в ЦНАП
2
3

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Заходи з проведення відстеження результативності дії регуляторного акта будуть здійснюватися центром надання послуг Юр’ївської районної державної адміністрації.
Строки проведення відстеження результативності дії регуляторного акта:
- базове відстеження – до набуття чинності цього регуляторного акта, а саме: з 19.07.2018 по 22.08.2018;
- повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено розробником через рік після набрання чинності цього розпорядження.
Методи проведення відстеження результативності:
Для проведення базового відстеження використовувались такі методи одержання результатів відстеження:
- статистичні;
- соціологічні.
Вид даних:
Статистичні показники:
- кількість звернень одержувачів адміністративних послуг – суб’єктів господарювання, громадян;
- кількість наданих адміністративних послуг;
- витрати часу на отримання адміністративних послуг.
Соціологічні показники (збираються методом опитування або анкетування суб’єктів звернень):
- зручність та рівень задоволеності щодо отримання громадянами та суб’єктами господарювання адміністративних послуг через ЦНАП;
- рівень інформованості суб’єктів господарювання щодо основних положень регуляторного акта;
- якість сервісу обслуговування громадян і суб’єктів господарювання в ЦНАП.
Цільовою групою соціологічного опитування є суб’єкти господарювання, громадяни, які звертаються за отриманням адміністративних послуг, у тому числі дозвільних документів.

Виконувач обов’язків голови
районної державної адміністрації Н.О. СКЛЯР

Проект регуляторного акта – проект розпорядження голови Юр’ївської районної державної адміністрації та аналіз його регуляторного впливу підготовлені Центром надання адміністративних послуг Юр’ївської райдержадміністрації.


Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор